piątek, 3 sierpnia 2018

Gify- OTMA

Witajcie :)
Chciałabym Wam bardzo podziękować za 100 odwiedzin, szczerze mówiac, nie sądziłam, że mój blog zainteresuje wiele osób, bardzo się cieszę, że każdego dnia ktoś go czyta :) pomyślałam, że niedlugo zrobię ankietę z jakimiś pytaniami na temat OTMA, więc z góry zachęcam do oddawania głosów :) 
ostatnio przekopywałam się przez Tumblra w poszukiwaniu zdjęć OTMA; trafiłam też na dużo gifów i pomyślałam, że warto byłoby je tu pokazać, ponieważ jest to, chociaż mała, namiastka tego, jak dziewczęta wyglądały naprawdę, jak się poruszały itp- wiadomo, że zdjęcia nie są w stanie tego oddać. 




Olga, Tatiana, a za nimi Maria; oficjalna uroczystość 


Maria 


Tańce na Sztandarcie , najpierw tańczy Olga, później Tatiana, potem Mała Para


Olga, witając oficerów


Olga, Anastazja i Mikołaj wsiadają do powozu


OTMAA jako dzieci na Sztandarcie, z lewego brzegu Anastazja, Maria, Tatiana, Olga; na środku mały Aleksiej


Olga i Tatiana, Olga idzie ze swoim wujem Wielkim Księcem Michałem Aleksandrowiczem, bratem Mikolaja


OTMA ( Uśmiechnięta Olga i smutna Maria ;) ) 


Tatiana i Maria



Romanowowie z rodziną królewską Rumunii, 1914 rok 


Maria wstaje, obok Aleksandra, Tatiana, dama dworu, Mikołaj, Olga 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witajcie:) mam nadzieję, że mieliście udane, dobre Święta.. Nie wchodziłam tutaj przez jakiś czas, bo źle się czułam, w zasadzie nadal troc...