sobota, 1 grudnia 2018

:)

Witajcie :) 
wiem, że prawdopodobnie nikt tego nie zauwazył- ale przepraszam za nieobecność; szczerze mówiąc nowy rok akademicki pochłonął mnie bez reszty, do tego miałam trochę klopotów - zdrowotnych i niestety zapomniałam o blogu. Niemniej - chciałabym powrócić tutaj, a także pisać także o sobie, tak żebym nie była tutaj kompletnie anonimowa. 
Mam nadzieję, że zechcecie zapoznać się z nową treścią i Wam się spodoba :) 
Na dobry początek wstawiam przepiękne zdjęcia Olgi i Tatiany w strojach dworskich z okazji trzechsetlecia dynastii Romanowów. 








1 komentarz:

  1. Witam. Cudownie dowiedzieć się takich prostych rzeczy o codzinności księżniczek i ich usposobieniu. Dziękuję. Szkoda,że nie ma więcej artykułów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witajcie:) mam nadzieję, że mieliście udane, dobre Święta.. Nie wchodziłam tutaj przez jakiś czas, bo źle się czułam, w zasadzie nadal troc...